Construeix el teu futur professional a Suïssa

maig
Esdeveniment online

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Construeix el teu futur professional a Suïssa

Estàs preparat per fer un salt internacional a la teva carrera? Uneix-te a nosaltres en aquesta conferència online exclusiva per als alumnes de l'Institut de Formació Contínua (IL3-UB), on explorarem les excepcionals oportunitats de feina que ofereix Suïssa.

A Suïssa, no només trobaràs un entorn laboral de primer nivell, sinó també una qualitat de vida incomparable. El país destaca per la seva estabilitat econòmica, la seguretat i un alt nivell de vida, i ofereix un escenari ideal per al creixement professional i personal.

Durant aquesta sessió discutirem sobre com pots aprofitar la teva formació i les teves habilitats per postular-te a posicions que no només valoren el teu talent, sinó que també ofereixen beneficis competitius, com ara:

• Salaris atractius: Suïssa és coneguda per oferir les remuneracions més altes del món, com a reflex de la valoració del talent i l'esforç.
  • Qualitat de vida: amb un equilibri exemplar entre la vida laboral i personal, Suïssa ofereix un entorn enriquidor tant dins com fora del lloc de treball.
  • Oportunitats de desenvolupament professional: les empreses a Suïssa són a l'avantguarda de la innovació i ofereixen àmplies oportunitats per al desenvolupament de les habilitats i la progressió professional.
  • Cultura de treball inclusiva i multicultural: treballar a Suïssa et permetrà ser part d'equips internacionals que fomenten un ambient de respecte, d'aprenentatge i de diversitat cultural.

Et convidem a descobrir com pots formar part d'aquest panorama professional emocionant, a entendre el procés de postulació i els requisits, i com preparar-te per maximitzar les teves oportunitats d'èxit. No perdis l'oportunitat d'aprendre d'experts en la matèria i de fer el primer pas cap a una carrera internacional prometedora.

Reserva ara la teva plaça i comença a construir el futur professional que somies a Suïssa!

COL·LABORADORS

Georgina Carreté

Amb una trajectòria marcada per la resiliència i la dedicació al servei dels altres, Georgina Carreté ens convida a descobrir el poder del canvi i la humilitat. Originària de Barcelona i amb uns inicis en medicina i psicologia, la seva vida va fer un gir cap a la cura de les persones, primer a l'Institut Dexeus de Barcelona, i més tard, després d'un trasllat valent a Suïssa el 2012, assumint rols que combinaven la seva passió per l'assistència i la psicologia. Avui, als 67 anys, lidera la Iniciativa Georgina Carreté, un esforç per obrir les portes de Suïssa a joves talents europeus, i que reflecteix la creença indestructible en la possibilitat de reinventar-se i contribuir significativament al benestar dels altres. La seva història no només és un exemple de superació personal, sinó que també ens mostra com podem impactar positivament en la vida dels que ens envolten.