CONFERÈNCIA: Impulsa la teva carrera i entrevista't amb empreses líders a JOBarcelona´24

abr.
Online

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Torna JOBarcelona! Aquest any celebrem la 12a edició del Congrés d'Ocupació, Pràctiques i Orientació Professional que s'ha consolidat com a punt de trobada entre empreses líders i perfils júnior. Els assistents a la xerrada podran conèixer de primera mà les empreses participants, descobrir les vacants exclusives, aprendre a descarregar la seva entrada gratuïta i conèixer totes les activitats que els ofereix la jornada.

JOBarcelona´24: l´esdeveniment de JOBarcelona serà presencial el dimarts 07/05/24, al Camp NOU.

Entrada gratuïta per a candidats a: www.jobarcelona.com

PONENTES

LAIA PÉREZ ALONSO