Talent Hub

Agenda Talent Hub

abr.

CONFERÈNCIA Tres claus per entendre la revolució professional de l'era digital

Inici:12h-14h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

CONFERÈNCIA Tres claus per entendre la revolució professional de l'era digital

El mercat laboral s’està transformant radicalment. Durant els pròxim deu anys desapareixeran el 47 % de feines de la tipologia que coneixem avui en dia, però també se’n generaran moltes de noves. Per tot això, l’ona digital no arriba com un tsunami, sinó com una oportunitat. Durant la sessió, analitzarem quines són aquestes feines i, el que és més important, com hi podem pujar. Hi ha lloc per tots, sigui quina sigui la professió escollida. El que és important és aprendre a incorporar la tecnologia com un nou estil de vida personal i professional.

PONENT

Silvia Leal

Mentora a l?àrea de e-leadership i energía innovadora del Human Age Institute

Doctora experta en Innovació i Noves Tecnologies. Llicenciada en Ciències Econòmiques, Màster en direcció d’e-Bussines per l’Institut d’Empresa; màster en Business Administration per la Universitat Comercial de Deusto, Groupe ESC Nantes Atlantique i Bradford University. A més, s’ha format com a terapeuta psicocorporal (set centres d’energia).

És assessora de la Comissió Europea en matèria d’e-lideratge, competències digitals i emprenedoria. Ha estat directora corporativa de tecnologia a Geoban (Grup Santander) i té una llarga carrera professional al món TI, després d’haver passat per empreses com SAP i Amdocs, en les quals ha desenvolupat funcions de responsabilitat internacionals.

És directora acadèmica de programes de tecnologia de l’IE Business School i col·labora setmanalment amb el programa Emprende (Canal 24h i La1) així com amb l’Agència EFE en la qual hi té el seu propi blog personal. Entre els seus llibres s’hi troben: Ingeni, Sexe i Passió i e-Renovarse o morir. El seu treball i publicacions l’han portat a ser reconeguda durant tres anys consecutius com una de les deu expertes o pensadores més influents d’Espanya.