Talent Hub

Agenda Talent Hub

març

CONFERÈNCIA: PARLAR EN PÚBLIC AMB SEGURETAT

Inici:18h-20h. Activitat exclusiva per Alumnes de la School of Continuing Education - UB i Alumni UB.

CONFERÈNCIA: PARLAR EN PÚBLIC AMB SEGURETAT

Sabries explicar i resumir verbalment la teva experiència laboral en un minut? I explicar la teva idea de negoci en aquest temps? Et sents capaç de fer una conferència? Et trobes còmode en una entrevista de feina davant de tres tècnics parlant sobre la teva candidatura?

Parlar en públic no sempre és fàcil. Hi ha persones que ho dominen de forma innata i d’altres que no, però que poden desenvolupar aquesta habilitat de forma excel·lent.

L’objectiu d’aquesta sessió és millorar l’habilitat de parlar en públic. Conèixer el tema del qual es parla, la seguretat en un mateix i el domini de l’espai són alguns dels aspectes que es poden dominar, però no són els únics. A veure quins més hi ha...

PONENT

Francesc Gelida Latorre.

Consultor de desenvolupament professional, docent i blogger.

• Consultor de desenvolupament professional, docent i blogger a “elcandidatoidoneo.com”, blog d’orientació laboral i selecció de personal.
  • Actualment, es troba en el projecte de creació de QQjobs, un portal d’ofertes a l’àrea de Barcelona i empresa de selecció.