Talent Hub

Agenda Talent Hub

gen.

WORKSHOP: Aprèn un nou idioma emocional per diferenciar-te i triomfar.

Inici:17h-20h. Activitat exclusiva per a Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

WORKSHOP: Aprèn un nou idioma emocional per diferenciar-te i triomfar
Una nova forma de relacionar-te a través de la Comunicació No Violenta.

Les empreses valoren cada vegada més que es conegui un idioma nou. I no estem parlant de l’anglès o el francès, parlem d’un idioma nou i universal que ens permet relacionar-nos de manera lliure i poderosa tant en l’àmbit professional com en el personal.

A l’àmbit professional, els teus coneixements tècnics t’ajudaran, però el que realment et permetrà diferenciar-te i triomfar serà la capacitat de relacionar-te amb tu mateix i amb els altres d’una manera emocionalment intel·ligent i efectiva.

Sigues un dels primers en conèixer a Espanya un mètode que està impactant la vida laboral i personal de molts professionals i que ja està present en més de 30 països del món.

Objectius de la sessió:
  • Donar a conèixer els principis bàsics d’aquest llenguatge basat en la Comunicació No Violenta.
  • Prendre consciència de l’impacte que té el llenguatge en mi mateix i en els altres.
  • Donar eines pràctiques per crear relacions lliures i poderoses mitjançant aquest llenguatge nou i per poder-lo aplicar de manera immediata tant en l’àmbit personal com professional.
  • Enfocar els conflictes de manera que tothom hi surti guanyant.
Tractarem aquests objectius aplicant-los a situacions reals.

PONENT

Pedro Rubio
Conekta

Pedro Rubio.

Formador i coach.

• Founder i managing partner a Inner Game Applications Spain.
  • Soci fundador i director a Accendo.
  • Soci fundador de Conekta.
María del Campo.
Conekta

María del Campo.

Formadora i coach.

• Sòcia Fundadora de Conekta.