Talent Hub

Agenda Talent Hub

maig

GAME OF TALENTS

Inici:15:30h-17:30h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

GAME OF TALENTS
Treballarem les diverses fases d’un procés d’orientació professional amb una metodologia “gamificada” basada en conceptes dels jocs de rol i de la ficció literària/televisiva Game of Thrones.

En grups de treball dividits en regnes segons l’àrea de coneixement dels assistents: Marketing, Comunicació, RRHH i Enginyeria.

Es realitzaran dinàmiques per treballar autoconeixement i competències, CV i carta, canals i RRSS, elevator pitch, entrevista i assessment center.

La metodologia serà molt pràctica i útil. Es tractaran tots els aspectes en profunditat i amb professionalitat fent que aquest circuit d’aprenentatge sigui divertit i amè.

NIVELL 1. ESCULL QUIN PERSONATGE VOLS SER. Autoconeixement i competències

Dimarts, 9 de maig de 15.30 a 17.30

Què pots aportar a la nostra empresa? Alguna vegada t’hi has parat a reflexionar?

En aquest taller pràctic us farem reflexionar sobre quines són les vostres competències, l’actitud amb la qual afronteu la vostra situació professional i sobre el coneixement que teniu en general sobre on voleu anar: el vostre objectiu o direcció laboral.

A través d’eines com el DAFO o el Mapa de Talent volem que treballeu en obtenir aquesta “foto” professional que us serà útil a l’hora de confeccionar el vostre CV, el vostre elevator pitch, construir la vostra Marca Personal o posar-vos en valor en una entrevista de feina.

NIVELL 2. PREPARA LES TEVES ARMES I VISITA MONS DIFERENTS (taller d’eines: CV, carta de presentació, canals de recerca i xarxes socials)

Dijous, 11 de maig de 15.30 a 17.30

Sabem què és el primer que et ve al cap... “maleït currículum!”

Conèixer i treballar les eines que et portaran a l’èxit és imprescindible. Vine i treballa-les amb nosaltres!

En aquest taller pràctic construirem el teu currículum, aportant el punt de vista actual dels reclutadors, de manera que podràs adaptar el teu millor perfil al sector. Revisarem quins aspectes s’han de tenir en compte, com destacar, com aportar valor i generar impacte.

“Busco... però no en trobo!” Hi ha vida més enllà d’Infojobs?

També coneixeràs diverses vies i portals específics per enviar el teu CV de forma òptima i fer el salt a l’entrevista.

Existeixen diversos canals i cada vegada s’obra una oportunitat més gran a les xarxes socials. si encara no tens un perfil, el crearàs a partir d’aquest taller.

NIVELL 3. EXPLICA LES TEVES PROESES. Elevator Pitch

Dimarts, 16 de maig de 15.30 a 17.30

“Tens dos minuts per aconseguir una entrevista!”

Què explicaries si et diguessin això? Saps què pot passar?

L’elevator pitch es l’art de definir-te, captar l’atenció del reclutador i aconseguir una entrevista.

Als networkings es treballa aquesta tècnica i has d’estar preparat per aprofitar qualsevol ocasió per utilitzar-la. Qualsevol oportunitat és bona per donar a conèixer els teus objectius professionals.

En aquest taller treballarem aquests aspectes i aconseguirem fer un discurs de dos minuts amb gràcia i que aconsegueixi realçar les teves competències.

NIVELL 4. GUANYA BATALLES I CONQUEREIX EL MÓN. Entrevista de feina i Assessment Center

Dimecres, 17 de maig de 15.30 a 17.30

“He aconseguit una entrevista! I... ara què?”

Hem hagut de superar tres nivells per arribar fins aquí, hores i hores de viatge a través de canals de cerca de feina, xarxes socials i autocandidatures i... ara et vols relaxar?

L’entrevista de feina comença amb la trucada, mail o whatsapp que t’envien per citar-te. En aquest sentit has de tenir sempre present el teu elevator pitch i tenir el “mode professional activat”.

En aquest taller parlarem sobre això i sobre aspectes importants en una entrevista de feina com la comunicació no verbal, la preparació, els tipus i els objectius de l’entrevistador, però sobretot practicarem com contestar preguntes cada vegada més habituals a les entrevistes. És imprescindible portar el currículum imprès (els guants de boxa els posem nosaltres).

També veurem els fonaments teòrics de l’assessment center i tindràs ocasió d’exposar-te a algunes d’aquestes tècniques, principalment dinàmiques de grup i tests psicotècnics perquè t’hi familiaritzis.

*És imprescindible portar el currículum imprès (els guants de boxa els hi posem nosaltres)

NIVELL BONUS. ARRIBA AL NIVELL D’HEROI/HEROÏNA

Quan hagis completat tots els nivells rebràs un premi pel teu esforç!

Si t’has implicat en els quatre nivells, t’oferirem l’oportunitat de presentar la teva candidatura amb la nostra recomanació a l’empresa que decideixis.

Et convidem a somiar.

No perdis l’oportunitat i participa al GAME OF TALENTS.

Un cop inscrit , l’equip del Talent HUB es posarà en contacte amb tu per confirmar-te la teva plaça.