Talent Hub

Agenda Talent Hub

març

WORKSHOP AUTOESTIMA: FACTOR CLAU EN L'ÈXIT EN LA RECERCA DE FEINA.

Inici:18h-20h. Activitat exclusiva per Alumnes de la School of Continuing Education i Alumni UB.

WORKSHOP AUTOESTIMA: FACTOR CLAU EN L'ÈXIT EN LA RECERCA DE FEINA.
Com ens sentim amb nosaltres mateixos és determinant en la nostra vida i per descomptat també en un procés de recerca de feina o de desenvolupament professional. L'autoestima és el sentiment d'estima o de rebuig que acompanya a la valoració global que fem de nosaltres mateixos.

Les empreses valoren cada vegada més persones amb seguretat en si mateixes i actitud positiva que els permeti assolir l'excel·lència professional i personal. En aquest taller et donarem les claus perquè puguis mantenir un equilibri emocional durant aquest procés i puguis sortir reforçat.

Els objectius a aconseguir en aquesta sessió són els següents:

LEGO SERIOUS PLAY:
  • Identificar els meus punts forts des del punt de vista personal/professional.
  • Identificar quins dels meus punts forts són atractius per la posició a la que vull aplicar.
DAFO:
  • Identificar debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats. L’aplicació d’una eina empresarial a la tasca de recerca de feina.
ESTILS DE COMUNICACIÓ:
  • Identificar el meu estil de comunicació.
  • Identificar l’estil de comunicació del meu interlocutor/a.
  • Com adaptar el meu estil de comunicació per tenir èxit.

PONENT

Josep Miracle Riera.

Responsable de Comunicació de DABA Distribuïdor Exclusiu Nespresso.

• Graduat en Comunicació  per la UOC
  • Màster en Coaching Estructural