Talent Hub

Agenda Talent Hub

feb.

SPEED NETWORKING FOR A MARKETING TALENT

Inici:10h-13:30h. Activitat exclusiva per a Alumnes de la School of Continuing Education i Alumni UB.

SPEED NETWORKING FOR A MARKETING TALENT

Si estàs buscant pràctiques o una oportunitat laboral, l'Speed Networking és una bona ocasió per trobar-les.

Talent HUB ofereix aquest espai de trobada entre empreses i candidats, alumnes i/o membres d'Alumni UB prèviament seleccionats, amb l'objectiu de connectar i visibilitzar el talent.

La tècnica de Speed Networking facilita la identificació de perfils professionals a possibles reclutadors d'una manera dinàmica a través d'entrevistes personals de dos minuts.

Programa de la sessió:

9.45 a 10.00 h - Recepció i benvinguda als assistents.

10.00 a 10.30 h - Presentació de les empreses participants per part dels seus equips de Recursos Humans.

10.35 a 11.00 h - Sessió “Com mostrar el teu talent en una sessió de Speed Networking” a càrrec de Human Age Institute.

11.00 a 13.00 h - Speed Networking, el talent troba les empreses. Entrevistes personals de dos minuts amb cadascuna de les empreses.

13.00 a 13.30 h - Clausura - Slow-Networking i refrigeri.

logos-speed-networking