Talent Hub

Agenda Talent Hub

oct.

WORKSHOP: EQUIPS D'ALT RENDIMENT AMB LEGO SERIOUS PLAY.

Inici:18h-20h. Activitat exclusiva per a Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

WORKSHOP: EQUIPS D'ALT RENDIMENT AMB LEGO SERIOUS PLAY.

En els entorns econòmics i socials actuals, tan canviants i impredictibles, fan que en moltes ocasions els equips no funcionin amb el nivell d'eficàcia desitjat, ja que amb la sola "voluntat" de participar de manera col·laborativa com a membre d'un equip no garanteix els resultats desitjats.

En aquest workshop, s'abordaran elements clau que afecten la millora del rendiment i la productivitat de l'equip, el bon clima laboral i la comunicació de l'equip i aspectes a tenir en compte per millorar en les habilitats personals i en la motivació pròpia per a treballar en equips d'alt rendiment.

Aquestes són algunes de les seves particularitats:
  • Workshop experiencial, mitjançant l'ús de la metodologia LEGO Serious Play, incloent una simulació d'un projecte concret.
  • Dissenyat per a que els participants apliquin el "learn by doing".
  • El desenvolupament del workshop s'orienta a la resolució d'un repte, amb propostes concretes.
  • Es mostraran diferents dinàmiques de rols i responsabilitats que apareixen en els equips d'alt rendiment.

PONENT

Pere Juárez.

Project Management, Entrepreneurship & Innovation Professor.

• Director general d'EDUCHALLENGES i president del Club d'Innovació i Competitivitat de la Universitat de Barcelona.
  • Consultor internacional.
  • Membre de la IAF - International Association of Facilitators.
  • Doctorand i expert en innovació educativa.
  • Trainer & Facilitator d'equips d'alt rendiment mitjançant l'ús de LEGO® SERIOUS PLAY® i gamificació, amb reconeguda trajectòria en l'àmbit de gestió de projectes d'innovació i la docència universitària.