des.

WEBINAR: Aprendre i educar-nos en una Societat Connectada

Inici: 18:00h. Modalitat On-line.

WEBINAR: Aprendre i educar-nos en una Societat Connectada

Aquest esdeveniment s'organitza en el marc del Postgrau en Digital Learning i Experiències d’Aprenentatge Emergent.

El Personal Learning Environment, o entorn personal d’aprenentatge (PLE) es pot entendre com un taller creatiu en el qual, en un desordre aparent, tot té un lloc i un propòsit. La xarxa pot ser un escenari d’aprenentatge molt significatiu per ajudar-nos a transformar la informació en coneixement. Esdevenir un espai per compartir recursos, experiències, conèixer persones i entitats, establint un debat creatiu, emocional, innovador, diacrònic i sincrònic amb confiança, col·laboració i compromís. Atreveix-te a visualitzar i a dissenyar les teves connexions!

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
espiral_solo_logo_trans