març
2017

KEYNOTE SESSION: IMPULSANT LA COMUNICACIÓ INTERNA, transformant reptes en projectes.

Inici: 18:30h. Activitat de lliure accés.

La comunicació interna ha passat a tenir una posició estratègica dins de les organitzacions. Les empreses ja no poden conformar-se amb subministrar informació, necessiten generar converses dins i fora de l’organització que reforcin els seus valors, la seva reputació, que facilitin el treball en equip, les relacions interpersonals, etc.

Tots coneixem els beneficis que comporta realitzar una bona estratègia de comunicació externa, per fer-ho es destinen tot tipus de recursos orientats al nostre client extern, però, com treballem la comunicació amb el nostre client intern? Les empreses perceben els beneficis que té invertir en comunicació interna? Quins projectes es duen a terme?

En aquesta Keynote Session descobrirem les sinergies existents entre la comunicació externa i interna i crearem un espai de diàleg i treball col·laboratiu en el qual entre tots idearem possibles estratègies i projectes per impulsar i facilitar la comunicació interna a les nostres organitzacions.

ESTRUCTURA DE LA KEYNOTE SESSION

Les Keynote Session són un espai de trobada per tal que professionals clau a les seves organitzacions puguin compartir i debatre sobre tendències o projectes que vulguin impulsar a les seves organitzacions, i així preparar-se per afrontar reptes que se’ls puguin plantejar en un futur. Al final de la sessió, el participant disposarà de diverses eines per començar a treballar el dia següent.

18.20 h – Recepció assistents
18.30 h – Benvinguda y presentació de la Keynote
18.40 h – Comunicació externa y comunicació interna: Buscant sinergies
19.10 h – Workshop: Comunicació interna, transformant reptes en projectes
20.10 h – Conclusions
20.30 h – Cloenda Keynote

No te la perdis!

DESTINATARIS

Professionals dels recursos humans i de comunicació que vulguin impulsar projectes de comunicació interna a les seves organitzacions.

PONENT

Jordi Alavedra.

Ha desenvolupat la seva carrera professional en el món de la Comunicació. Principalment dedicat a la Publicitat de Marques internacionals. En 2005 va ser nomenat vicepresident del Grup Bassat Ogilvy Espanya a Barcelona.

El 2015 va decidir fer una volta significativa a la seva vida professional, abandonant les seves posicions executives en l'Agència encara segueix en Ogilvy en projectes de Clients Internacionals a temps parcial. La resta del seu temps el dedica a fer classes de Màrqueting i Comunicació a diverses universitats espanyoles i internacionals i també és consultor de comunicació des del seu despatx professional. Col·labora habitualment amb la School of Continuing Education - Universitat de Barcelona.

Angela Porcel.

Tota la seva carrera s'ha desenvolupat en posicions de Recursos Humans relacionades amb multinacionals. El seu principal focus ha estat en funcions d'atracció del talent i en departaments de formació i desenvolupament, combinant programes de lideratge, facilitació de workshops i coaching executiu. Recentment ha creat un espai de coworking centrat en el creixement personal i professional de persones, el qual dirigeix en combinació amb el seu treball com a consultora i formadora freelance en lideratge, management i desenvolupament d'habilitats per a organitzacions.