Postgrau en Marketing Intelligence i Aplicacions en el Big Data

Modalitat Semipresencial

Sessions informatives
05 abril 2017. 18:30h.

C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona.

Vull assistir-hi
Vídeo de presentació
Oriol Guitart

Sr. Oriol G.,
Marketing Manager,
Vertbaudet Espanya.

Veure el vídeo

Postgrau
Crèdits:

10 maig 2017
Final curs:
11 febrer 2018
Horari:

Online i 3 caps de setmana presencials (divendres 16 de juny, 15 de setembre i 9 de febrer de 2018 de 15:00h a 19:00h i dissabte 17 de juny, 16 de setembre i 10 de febrer de 2018, de 9:00h a 14:00h i de 15:30h a 19:30h).

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Casos pràctics: Les activitats dels mòduls es treballaran a través de dades reals proporcionades pel Banc de Sabadell i Metges sense Fronteres, entre altres empreses.
  • Conferències i tallers amb empreses de referència: Big Data COE, I+D Telefònica, Synergic Partners, TUI Travel, Banc Sabadell, Incubio...
  • Videoconferències amb professionals clau del sector.

Una organització customer-centric posa el client al centre de totes les seves decisions per competir eficaçment. Els últims anys, hem vist créixer de forma exponencial la nostra capacitat de generació, emmagatzematge i anàlisi de dades, tant online com offline. És per això que per conèixer bé el client es necessiten eines innovadores que transformin aquestes dades en informació i coneixement posterior amb l’objectiu de preveure comportaments i pautes de consum i facilitar una valoració precisa de les inversions en termes de ROI.

El Postgrau en Marketing Intelligence i aplicacions en el Big Data de la Universitat de Barcelona et prepara per conèixer les possibilitats que t’ofereixen les dades per aportar millores al negoci i per dominar la seva interpretació i presentació, des de l’òptica del màrqueting. Està dissenyat i impartit per professionals en actiu experts en sectors referents en business intelligence i aplicacions en el Big Data, el bancari, el gran consum i l’assegurador, així com agències de màrqueting i comunicació. En aquest postgrau adquiriràs una visió integral del procés de captació i explotació de dades, des del disseny i implementació d’un projecte fins a la presa de decisions basada en marketing intelligence. Aprofundiràs en tècniques d’anàlisi, models predictius i en la creació d’indicadors i quadres de comandament àgils i dinàmics.

L’alumne podrà treballar amb SAS, empresa referent en software de marketing intelligence, per obtenir una visió pràctica d’aquest procés a través de casos pràctics que et permetrà treballar una segmentació de clients, anàlisis descriptives i reportings personalitzats en funció del destinatari de la informació.

El Postgrau en Marketing Intelligence & Big Data de la Universitat de Barcelona et prepararà per progressar professionalment aportant millores al negoci a través de la interpretació de les dades i et donarà les competències necessàries per dirigir equips i gestionar proveïdors de serveis.

10 claus per entendre el Customer Journey

8 passos que has de fer per preparar-te per al reglament europeu de protecció de dades

9 requisits legals a tenir en compte abans de llançar una campanya d’emailing

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Marketing Intelligence i Aplicacions en el Big Data per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

Aquest curs està pendent d'aprovació per part dels organismes competents de la UB.