Postgrau en Estratègia i Disseny de l'Experiència d'Usuari

Final curs:
23 febrer 2018

Tres raons per escollir-lo
  • Enfocament 360° que cobreix tot el procés de creació i optimització d’experiències digitals, des d’estratègia de producte fins la publicació, mesura i optimització. Aquest enfocament et donarà el coneixement de base necessari per saber comunicar-te i liderar el procés de creació.
  • Programa dissenyat basant-se en les necessitats de dissenyadors, que vulguin “entrar al món de UX”, P.O., P.M., developers i altres professionals que vulguin aprendre més sobre UX i el procés de disseny, i empreses (start-ups, pimes i multinacionals) que necessiten professionals que sàpiguen pensar estratègicament.
  • Exercicis pràctics que aniran ideant i evolucionant un mateix projecte al llarg de tots els mòduls, perfecte per començar o millorar el teu portfoli.
Ens trobem a l’era dels dispositius digitals. Cada dia més i més gent interactua amb productes o serveis en la seva versió digital, o els compra o els fa servir mitjançant apps o la web. Aconseguir, satisfer i retenir clients i usuaris ja no és només qüestió de presentar una interfície agradable o oferir funcionalitats interesants; és qüestió de crear una experiència memorable a través de cada interacció amb el producte o servei. Per això es necessita un nou enfocament multidisciplinar, iteratiu i àgil que permeti a les empreses idear, crear i optimitzar contínuament els seus productes i serveis digitals. També es necessita un enteniment comú entre totes les disciplines que participen en el procés de disseny, des de la ideació fins al codi i mesura.

El Postgrau en Estratègia y Disseny de l’Experiència d’Usuari et donarà una visió de principi a final del procés de creació d’experiències digitals, i t’introduirà de manera pràctica i propera al món real, a les metodologies, disciplines, coneixements i tècniques necessàries per crear i/o gestionar experiències digitals memorables. Aprendràs a idear i plantejar un nou producte o servei digital, a conèixer l’audiència i a saber quina és la millor manera de presentar el producte o servei, les diferents disciplines i coneixements necessaris pel procés de creació i optimització d’experiències digitals, i com treballar col·laborativament. A més a més, et prepararà per saber què s’ha de tenir en compte a l’hora de plantejar el contingut, què s’ha de saber a l’hora de crear interfícies digitals, com validar els dissenys amb usuaris, com establir indicadors d’èxit per mesurar els resultats, com mesurar i com utilitzar aquests resultats per millorar l’experiència en continu.

A través de vídeos i webinars, a més de dos workshops presencials, tindràs accés a visions del món real sobre els temes tractats. Aquests dos workshops presencials i gratuïts per al alumne son: “UX en el món Agile”, el 10 d’octubre de 2017 i “UX i l’Omnicanalitat” el 8 de febrer de 2018. El postgrau està dirigit i impartit per professionals de referència en estratègia i disseny i prepara els estudiants per ingressar a aquest sector professional, enfocant les classes de la manera més propera a com es desenvolupen els projectes al món real.

L'EXPERIÈNCIA D'USUARI: PRIORITAT EN 2017

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Estratègia i Disseny de l'Experiència d'Usuari per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.