Master International in Fetal-Maternal Medicine

Fi projecte:
01 març 2019
Lloc:
Casa Maternitat del Hospital Clínic y Hospital Sant Joan de Deu. Sabino de Arana 1 - 08028 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Condensa el coneixement actual en medicina maternofetal, amb un professorat que inclou líders d´opinió internacional.
  • Adreça, amb una metodologia basada en resolució de problemes, l’adquisició de coneixements complexos.
  • Combina la part teòricopractica amb una estada presencial que inclou simulacions avançades, rotacions assistencials per unitats d´alt risc i trobades amb els professors amb discussió de casos clínics.

El Màster Internacional en Medicina Maternofetal respon a la necessitat dels obstetres de formació avançada en l'atenció maternofetal. La formació consta d'una part teoricopràctica i una altra pràctica-presencial.

La part teoricopràctica inclou la realització d'una formació en línia mitjançant mòduls d'adquisició de coneixements bàsics i avançats en medicina maternofetal, amb una metodologia docent basada en la resolució de problemes. Aquesta part està recolzada per una plataforma interactiva que permet fòrums de discussió en les matèries tractades.

La part presencial del curs (4 setmanes) consisteix en:

• reunions tipus “meet-the-professor” en la que els alumnes discutiran àmpliament casos clínics amb experts internacionals, amb ús massiu d´imatges.
  • sessions de simulació avançada de complicacions obstètriques i tècniques de diagnòstic prenatal (al Centre de Simulació avançada Darwin de l'Hospital Sant Joan de Déu), en el que es desenvoluparan diferents escenaris de patologia basats en els coneixements apresos prèviament.
  • rotacions per unitats assistencials d´alt risc al BCNatal (Centre de Medicina Maternofetal i Neonatal de Barcelona. Hospital Clínic i Hospital Sant Joan de Déu, Universitat de Barcelona), amb alta concentració de patologia.

Master International in Fetal-Maternal Medicine per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.