Ventilació Mecànica no Invasiva en el Pacient Agut (VMNI)

Modalitat Semipresencial

Curs d'especialització
Crèdits:

290 *
20 abril 2017
Final curs:
25 maig 2017
Horari:

On-line. Fase presencial (4 hores): 25 de maig de 2017 de 16:30h a 21:00h

Lloc:
School of Continuing Education - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

El Programa de Ventilació Mecànica No Invasiva (VMNI) està dissenyat per dotar als professionals de la infermeria dels coneixements i habilitats per l’aplicació de la VMNI en els pacients amb insuficiència respiratòria aguda i resolució en el menor temps possible de l’alteració respiratòria, prestant una atenció eficient, segura i de qualitat.

Amb els coneixements adquirits en aquest curs de VMNI el professional en infermeria serà capaç de fer funcionar de forma segura i eficaç un dispositiu de VNI amb els paràmetres ventilatoris habituals (ventiladors, interfases i tècniques complementaries).

El participant disposarà de l’ajuda d’un tutor expert en la matèria per resoldre els dubtes durant el desenvolupament del curs i al taller presencial d’habilitats, practicarà amb un dispositiu real de VNI perquè l’alumne es familiaritzi amb el material i ús del ventilador.

Obtingues els coneixements i habilitats per aplicar eficientment la VMNI en pacients aguts.

Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 2 crèdits ECTS.

Sol·licitada l'acreditació del Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries.