Gestió del Canvi. Aprenent a Gestionar el Canvi Positivament

Final curs:
27 abril 2017
Horari:

Dimarts i dijous de 18:00h a 21:30 h. El dies 18, 20, 25 i 27 d’abril de 2017.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprenentatge experiencial i col·laboratiu basat en la resolució de casos reals.
  • Dinamitzat per un consultor coach que t’aportarà eines per posar en pràctica en tu mateix.
  • Finalitzaràs el curs amb una capacitat més gran per gestionar els canvis que succeeixen i amb eines personals per aplicar el canvi de manera positiva.

Les empreses són organitzacions vives en les quals es generen evolucions constants. Des de canvis en l’estil de lideratge amb l’ingrés de responsables o directius nous, canvis en les estructures organitzacionals o la incorporació de noves tecnologies a les quals els empleats s’han d’adaptar. Els canvis formen part de la nostra vida i juntament amb el canvi apareixen les pors i la incertesa fruit d’afrontar el canvi des d’un punt de vista negatiu. S’han d’enfocar els canvis com una cosa essencial i necessària a la nostra vida.

Afrontar el canvi d’una manera positiva genera un ventall d’oportunitats a les persones optimistes, ja que veuen el canvi com un repte i no com una amenaça. L’actitud és el més important per afrontar el canvi i adaptar-se bé al canvi.

Al Programa de Gestió del canvi. Aprenent a gestionar el canvi positivament aprendràs a conèixer-te millor, a conèixer les teves virtuts i potenciar-les amb l’objectiu de poder adaptar-te millor als canvis Aprendràs a relativitzar i positivar el canvi i a utilitzar les teves virtuts com a eines de transformació i a gestionar de manera positiva el conflicte per millorar les capacitats pròpies per gestionar el canvi.

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.