Com Generar Confiança i Aconseguir Cooperació en els Equips

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Treballaràs algunes de les competències més demandades per les empreses actualment
  • Impartit per Ferran Ramón-Cortés, creador del mètode Sikkhona
  • Participaràs en dinàmiques pràctiques per a millorar les competències de forma efectiva en una jornada intensiva

Els grups de treball no sempre mostren el mateix nivell de confiança i cooperació, sinó que passen per diferents estadis relacionals. Només els grups implicats aconsegueixen un funcionament òptim i una bona eficàcia, de manera que les millores en aquest aspecte ajuden a millorar els resultats. Per tal d'evolucionar en confiança i cooperació, cal desenvolupar habilitats comunicatives relatives amb el lideratge de grups, i proposar solucions davant els conflictes que els grups puguin manifestar.

En aquest curs, es tractarà el Model d'Estadis Relacionals dels grups. Aquest model permet diagnosticar la situació en la que un determinat grup es troba, i contempla diverses eines comunicatives per a aconseguir que els grups evolucionin en confiança i cooperació. El curs combina les presentacions amb exercicis pràctics d'experimentació, mitjançant dinàmiques per a experimentar les diferents eines proposades.