Employer Branding i Adquisició del Talent

Final curs:
12 juny 2017

Tres raons per escollir-lo
  • Aprenentatge col·laboratiu i basat en l’experiència a través de la resolució de casos reals.
  • Videoconferències i best practices amb professionals d’alt valor amb els quals podràs compartir experiències.
  • Tindràs accés sense cost a un workshop presencial amb professionals clau en employer branding.

En un context de mercat en el qual la tecnologia permet reaccionar davant la competència d’una manera immediata, el valor diferencial i factor clau d’èxit se centra cada vegada més en les persones i el seu talent. L’adquisició del millor talent es converteix en un dels reptes estratègics principals en els quals les organitzacions i els seus departaments de recursos humans estan focalitzant els seus recursos.

El Programa en Employer Branding i Adquisició de Talent et prepara per posicionar la teva organització al mercat laboral, a través del disseny d’estratègies d’employer branding i la realització d’una bona proposta de valor per captar i fidelitzar talent de manera coherent amb la cultura i valors de l’empresa, alhora que es potencia l’empleat com a vertader ambaixador de marca.

Descobriràs les oportunitats que les noves tecnologies i la digitalització ofereixen a les organitzacions per construir marca personal, professional i de talent, i posicionar-se al mercat de treball, i coneixeràs les conseqüències que pot portar per a l’organització si no es tenen en compte.

WORKSHOPS D'ESTRATÈGIA DIGITAL EN RECURSOS HUMANS

Curs Superior Universitari per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 9 crèdits ECTS.