Autoconeixement i Gestió Emocional. Aprenent a Gestionar les meves Emocions

Final curs:
16 març 2017
Horari:

Dimarts i dijous de 18:00h a 21:30h. El dies 7, 8, 14 i 16 de març de 2017.

Lloc:
School of Continuing Education - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprenentatge experiencial i col·laboratiu basat en resolució de casos reals.
  • Dinamitzat per un consultor coach que t’aportarà eines per posar en pràctica en tu mateix.
  • Finalitzaràs el curs amb una capacitat més gran per gestionar les emocions i reaccions i amb eines per gestionar les emocions i les seves conseqüències.

Les emocions són molts presents a la nostra vida, en la manera com actuem i també a l’entorn laboral. Moltes de les decisions que es prenen a nivell personal i a nivell professional són decisions emocionals. Les emocions ens mouen, i és per això que la gestió que en fem juga un paper molt important i determinant en la nostra manera de relacionar-nos amb nosaltres mateixos i amb els altres.

La Gestió Emocional és un conjunt d’habilitats adquirides, que ens permeten sentir, entendre, controlar i modificar emocions pròpies i alienes. La gestió de les emocions et brinda la possibilitat de posar en marxa tot el potencial que tens en aquesta àrea de les teves capacitats i desenvolupar-te amb èxit en la societat. Tots experimentem, diàriament, emocions com l’alegria, la por, la ràbia o ira, l’orgull, la tristesa i, sovint, no sabem com comportar-nos davant d’aquestes i ens desborden.

Al Programa d’Autoconeixement i Gestió emocional. Aprenent a gestionar les meves emocions, aprendràs a conèixer-te i a saber adquirir més confiança en tu mateix, aprendràs a reconèixer i enfocar d’una manera positiva les emocions, sabràs con relacionar emocions i actituds, i descobriràs algunes eines de gestió emocional.

Certificat d'assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.