El Programa Laude conclou la seva XII edició i ja suma més de 1.000 professionals titulats de Banc Sabadell.

28.02.2017

Més enllà d'assegurar la transferència de coneixements al lloc de treball, el programa d'itineraris per funció de la xarxa comercial de Banc Sabadell s'ha convertit en una eina clau per cohesionar la cultura corporativa de l'entitat.

La XII edició del Programa Laude, una iniciativa del Banc Sabadell i la Universitat de Barcelona a través de la seva School of Continuing Education, va concloure amb l’entrega de titulacions als 320 professionals participants als programes “Curs superior en Productes i Serveis Bancaris”, “Expert en Banca Comercial” i “Expert en Assessoria Financera”.

Durant els seus 7 anys d’història i després de 12 edicions, el Programa Laude ha format més de 1.000 professionals de Banc Sabadell preparant-los per donar suport als objectius estratègics del banc i oferint-los les eines necessàries per respondre de manera més efectiva a les necessitats dels seus clients. El programa s’ha convertit en una eina clau per a la consolidació de la cultura corporativa i cohesió de l’estratègia del grup, que entre 2010 i 2015 va experimentar un creixement que el va portar a duplicar la seva estructura.

L’acte d’entrega de les titulacions, celebrat de manera solemne al Paranimf de la Universitat de Barcelona, va comptar amb la participació de J. Oriol Escardíbul, vicerector d’Economia de la Universitat de Barcelona; Carlos Ventura, director general del Banc Sabadell i director de la Banca Comercial; Carme Amat, directora de Formació de Banc Sabadell, Aleix Escassi Pascual, director de client i desenvolupament de negoci de Banc Sabadell, Carles Suari, catedràtic de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona i director acadèmic dels programes “Productes i Serveis”, “Banca Personal” i Assessoria Financera” del Programa Laude, i la direcció de la School of Continuing Education.

Carlos Ventura va agrair als participants la dedicació que entreguen al banc no només des dels seus llocs de treball, sinó també a través de l’excel·lent resposta que té el Programa Laude. “Ens hem plantejat com a objectiu ser líders en Experiència de Client a tots els segments l’any 2020 i la formació és un element estructural d’aquesta estratègia. Amb consumidors cada vegada més informats en relació a l’oferta de productes financers existent, la professionalització contínua ha de seguir sent una de les nostres principals apostes”, va comentar.

El Programa Laude és una iniciativa dissenyada de manera conjunta per la School of Continuing Education i el Banc Sabadell. Està estructurat com un conjunt d’itineraris que sistematitzen el recorregut formatiu de diverses posicions de la xarxa comercial –gestors comercials i de servei, directors de pimes, gerents de banca personal i directors d’oficina– i  que s’adapta al desenvolupament real de cada professional al seu lloc de treball. Després de 18 mesos de formació pràctica a través de l’assessorament personalitzat d’un equip d’experts i la realització d’un projecte final, els professionals reben un títol expedit per la School of Continuing Education de la Universitat de Barcelona d’acord amb l’especialització escollida: Curs superior en Productes i Serveis Bancaris, Expert en Banca Comercial, Expert en Assessoria Financera o Expert en Direcció d’Oficina Bancària.