L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona ara és School of Continuing Education - Universitat de Barcelona

La renovació de la marca i el seu logotip s'emmarca dins del procés de modernització de la imatge gràfica de totes les entitats que conformen el Grup UB. L'evolució simbolitza la vocació internacional que té la institució i confirma la seva aposta per continuar sent aliat estratègic de professionals i empreses per al desenvolupament del talent i la gestió del coneixement.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha fet pública avui la seva nova marca i imatge gràfica. A partir d’ara, serà School of Continuing Education – Universitat de Barcelona (www.ubsce.ub.edu) nova denominació que està acompanyada del redisseny del seu logotip i que s’emmarca dins del procés de modernització gràfica impulsat des de la Universitat de Barcelona per tots els centres que conformen el Grup UB.

“Amb aquesta nova imatge ens reafirmem en la nostra missió d’acompanyar a empreses i professionals en la gestió del coneixement i en el desenvolupament del talent per tal que puguin assolir els objectius que s’han plantejat al llarg de la seva trajectòria”, explica Neli Caldentey, directora de la School of Continuing Education – Universitat de Barcelona. “És una evolució que respon a allò que som avui i que reflexa la decidida vocació internacional que tenim com a organització”.

Al juny del 2015, el publicista Lluís Bassat va idear la modernització de la marca de la Universitat de Barcelona, redisseny que es va treballar a nivell gràfic de manera conjunta amb l’estudi Menage Design. En línia amb aquesta evolució, el nou logotip de la School of Continuing Education – Universitat de Barcelona incorpora els rajos i el birret com a representació icònica de l’adquisició de coneixements i la llum que aporten tant a les persones com a la societat.

La School of Continuing Education – Universitat de Barcelona neix l’any 2006 fruit de la integració operativa i de la posterior fusió de dues entitats ja existents en el si del Grup UB: Les Heures – Fundació Bosch i Gimpera, focalitzada en la formació presencial, i la Universitat de Barcelona Virtual, especialitzada en formació online. Avui en dia compta amb un equip humà d’un centenar de professionals que ofereixen serveis en dues unitats estratègiques: Formació oberta, amb una oferta de gairebé 300 programes per any acadèmic pels quals, des de la seva creació, han passat més de 58.000 professionals provinents dels cinc continents;  i serveis a empreses, en el qual un equip de consultors dissenya solucions que permeten a les organitzacions donar resposta als reptes de negoci als quals s’enfronten tenint el coneixement i el talent com a actius principals.