Innovar en talent per sobresortir en el negoci.

16.09.2016

La School of Continuing Education - Universitat de Barcelona, us convida el proper 28 de setembre a la trobada "Knowledge Meeting, models estratègics de gestió del coneixement corporatiu", un espai per reflexionar sobre com les organitzacions poden respondre als seus reptes actuals i preparar-se pels futurs a través de la gestió innovadora del talent.

"Knowledge Meeting, models estratègics de gestió del coneixement corporatiu" és la trobada dissenyada per la School of Continuing Education - Universitat de Barcelona per debatre i descobrir propostes innovadores en gestió del talent corporatiu i el desenvolupament de les persones que faciliten que les organitzacions puguin aconseguir els seus objectius de negoci.

La cita tindrà lloc el proper 28 de setembre de 9.15 h a 13.45 h a Barcelona (Museu Blau, Plaça Leonardo da Vinci, 4-5 Parc del Fòrum, 08019 Barcelona) i és una jornada oberta a professionals de l'àmbit dels recursos humans, el desenvolupament de persones i la innovació en companyies que tenen com a nucli d'activitat els serveis i que, per això, el seu èxit depèn de la capacitat dels seus professionals per oferir alt valor afegit al mercat.

La jornada s'iniciarà amb la intervenció de Leandro Herrero, arquitecte organitzacional i impulsor del concepte de "Canvi Viral", una proposta per promoure canvis culturals a gran escala a les organitzacions que els permeten construir "empreses notables i inoblidables, que són resilients i que s'anticipen als desafiaments que els plantegen els seus mercats".

A continuació, es presentarà el cas d'Osakidetza, empresa pública responsable dels serveis sanitaris al País Basc que compta amb un equip de més de 32.000 professionals. La institució està impulsant, juntament amb la School of Continuing Education - Universitat de Barcelona, un revolucionari ecosistema de gestió del talent en el qual s'identifica el coneixement formal i informal existent, es fan partícips els professionals en l'autogestió del seu desenvolupament –respectant els objectius personals i corporatius plantejats–, i es prepara la organització per assumir amb garanties els reptes als quals haurà de fer front en el futur.

Després del coffee break de networking, es presentaran altres experiències inspiradores entre les quals trobem, per una banda, la resposta de Banc Sabadell davant del creixement explosiu del grup després dels diversos processos de fusions i adquisicions viscudes per la banca i, per l'altra, de quina manera Suez Water Europe (Agbar) està aconseguint sistematitzar, unificar i posar en comú el coneixement altament tècnic que demana el sector. Després de conèixer les seves històries, els assistents tindran l'oportunitat de debatre i plantejar les seves inquietuds en una taula rodona moderada per Equipos & Talento, media partner de l'esdeveniment.

Per obtenir més informació del Knowledge Meeting, fes clic aquí